Montserrat, St. Jeroni, 15 de gener del 2012

28 de gen. 2012

Com que les condicions de neu al Pirineu estan molt malament, ens hem deixat enredar per seguir un track del meu pare per Montserrat.

Sortint de Collbató
Hem sortit de l'ermita de la Salut de Collbató, i pujant per la drecera del Fra Gari hem continuat cap a Sant Onofre i St Joan, per continuar després pel camí nou de St Jeroni fins a dalt de St Jeroni.

Baixant les escales després de Sta Magdalena

La punta del Cavall Bernat entre boires

Dalt de St. Jeroni
De baixada hem anat per l'altre banda del torrent de Sta Marta passant pel Coll de la la Canal Plana i pel Coll de St. Salvador, per baixar fins al refugi de St Benet. Hem seguit fins al Pla dels Ocells per seguir pel camí fins al Pla de les Taràntules.

Sant Jeroni des del Coll de St. Salvador

Des de St. Salvador
Des d'allà hem anat en direcció a St Miquel per agafar des d'allà el camí vell de Collbató al Monestir, fins arribar un altre cop a Collbató.
Ha sigut una excursió llarga i bonica (18km i >1000m de desnivell), tot i que el temps no ha acompanyat gaire: bastanta boira i per tant poques vistes.