BTT al bosc de Poblet, 21/04/12

21 d’abr. 2012

Havíem d'anar a Tavascan, però com que les previsions meteorològiques no són bones, decidim fer una sortida de BTT. Escollim una ruta pel Bosc de Poblet.

Monestir de Poblet

Sortim de l'aparcament i anem en direcció a Esplugues de Francolí, des d'on ens diriguim cap a Sant Miquel per pujar per la pista fins a la casa de La Pena. Unes curves més amunt, ens fem un embolic amb el track i a l'alçada de la Font de l'Esport resulta que estem seguint el track al revés. Com que no tenim molt temps, perquè a les 16h hem quedat per visitar la família de Tarragona, decidim que seguim un troç del track al revés per veure on arriba, i que la propera vegada ja el farem bé.

Miquel al mirador de La Pena
Pugem així al mirador de la Pena, on ja hi havíem estat una altra vegada fa uns quants anys. Les vistes des d'aquí són molt interessants.

Seguim un troç més fins al Coll de la Creu d'Ardit i Coll de la Mola, on decidim ja seguir en la bona direcció el track de baixada. Així tornem a passar pel mirador de la Pena (ara ja dalt de la bici) i pel costat de la Font de l'Esport i unes curves més avall agafem la senda Colom (molt bonica, tot i que algun troç nosaltres baixem de la bici)  fins a retrobar-nos amb la pista que baixa fins a Poblet.
El paisatge i les vistes del recorregut són molt bonics, de manera que decidim que un altre dia tornarem per fer bé aquesta ruta que ens ha semblat molt interessant.