Taga i Puig Sestela, 10-06-2012

10 de juny 2012

Aquest cap de setmana teníem pensat fer una altra excursió més llarga pel Pic d'Eina des de França, però les previsions dèien que a la tarda havia de ploure, així que vam decidir anar a fer una cosa més curta i més a prop.
Animats pel meu pare, ens va passar un track d'una de les sortides que fa ell amb el grupet dels jubilats, aquest cop pel Taga i Puig Sestela des d'Ogassa. Vam pujar a dormir el dissabte fins al punt de sortida: la pista que des d'Ogassa puja fins a Can Coll, a 5 minuts de la casa.
El diumenge, seguint el track, a hores perdedor, vam arribar fins a Sant Martí d'Ogassa, i des d'aquí, seguint les marques grogues d'un PR vam arriba fins a Coll de Jou.

Vaques a la carena del Taga
Des d'aquí ens vam enfilar fins al Taga, on vam cercar-hi amb èxit el geocatching.

Dalt del Taga
A continuació vam seguir la carena fins al Puig Sestela, amb una mica de pressa perquè semblava que el cel es tapava i ens mullaríem. Aquí dalt també vam buscar amb èxit el segon geocatching del dia.

El Puig Sestela des del Taga

Dalt del Puig Sestela
Finalment el dia es va aguantar i vam poder baixar casi pel dret, primer fins a Can Camps, i des d'allà seguint un camí per trobar de nou la pista on teníem el cotxe.

En total 18km i 1.200m de desnivell.